Alunos do 3° ano aprendem a “Como Ingressar na Marinha”

Na última semana, alunos do 3° ano assistiram a palestra “Ingresso na Marinha: mais do que uma profissão, uma experiência de vida”, concedida pela Tenente Pedagoga Maria Pires, e pelo Sargento Lúcio Jorge.

Durante a palestra, o Sargento explicou sobre as formas de ingresso por meio dos concursos públicos para a Carreira Naval. Também ressaltou os requisitos para cada função e abordou sobre a importância da atuação da Marinha para o Brasil. Para mais informações, acesse o site ingressonamarinha.mar.mil.br, ou entre em contato no número (92) 2123 – 2278.

O Instituto de Tecnologia e Aeronáutica (ITA), desde 2016 considera a Fundação Matias Machline com Menção Honrosa pela excelência e empenho na Educação de jovens no Amazonas.  A Fundação Matias Machline também é sede do vestibular do instituto no Amazonas a mais de 5 anos consecutivos.

18 thoughts on “Alunos do 3° ano aprendem a “Como Ingressar na Marinha”

1. Pingback: Tow Truck In Newark NJ

2. Pingback: cac nha cai uy tin

3. Pingback: Crystal Meth kaufen

4. Pingback: Cryptonia Market

5. Pingback: Apollon Market Exit Scam

6. Pingback: Drogen kaufen

7. Pingback: Half Height Containers Market to Undertake Strapping Growth During 2017 – 2027

8. tinyurl.com says:

Nice post. I was checking continuously this blog and I’m impressed!
    Extremely useful info particularly the last part 🙂 I care for such information much.
    I was seeking this certain information for a very long time.
    Thank you and good luck.

9. tinyurl.com says:

I’m really impressed with your writing skills as well as with the layout on your blog.
    Is this a paid theme or did you customize it yourself?
    Either way keep up the excellent quality writing, it’s rare to see a nice blog like
    this one these days.

10. where coconut oil says:

Hi, I think your site might be having browser compatibility issues.
    When I look at your blog site in Chrome, it looks
    fine but when opening in Internet Explorer, it has some
    overlapping. I just wanted to give you a quick heads up!
    Other then that, wonderful blog!

11. ps4 games says:

Hi, I do think your web site could possibly be having browser compatibility problems.
    When I look at your site in Safari, it looks fine however, if opening in IE,
    it has some overlapping issues. I just wanted to give you
    a quick heads up! Other than that, excellent blog!

12. Pingback: indo qq

13. Pingback: www.pokermas999.site

14. Pingback: qiu qiu

15. ps4 games says:

Hey! I know this is somewhat off topic but I was wondering
    which blog platform are you using for this website?
    I’m getting tired of WordPress because I’ve had
    issues with hackers and I’m looking at options for another platform.
    I would be great if you could point me in the direction of a good platform.

16. ps4 games says:

Hello! I know this is kind of off topic but I was wondering which blog platform are you using for
    this website? I’m getting fed up of WordPress because I’ve had issues with hackers and I’m looking at options for another platform.

I would be fantastic if you could point me in the direction of a good platform.