FMM realiza I Feira de Tecnologia e Inovação aberta do público

“Soluções inteligentes para a sociedade”, é o tema da I Feira de Tecnologia e Inovação FMM, que será realizada na sede do nosso Projeto Social no dia 11 de dezembro, das 9h às 18h30. As inscrições são gratuitas e o evento é aberto ao público.

A programação conta com palestras, workshops e atividades artístico – culturais, além de apresentações de projetos de alunos finalistas do ensino médio técnico. O evento, que tem como objetivo promover discussões acerca da importância de inovações tecnológicas para o Amazonas, deve reunir 5 mil pessoas, entre ex-alunos, universitários, familiares e empresários. Pela 1ª vez aberta ao público, a Feira deve aproximar a sociedade da Fundação Matias Machline, fazendo com que as pessoas possam conhecer mais sobre o trabalho desenvolvido todos os dias e entender a importância de contribuir para a sustentabilidade da FMM.

Venha prestigiar inovações tecnológicas, arte e informação em um só evento! As inscrições devem ser feitas no link https://bit.ly/33j1OIU, onde você também confere a programação completa.

11 thoughts on “FMM realiza I Feira de Tecnologia e Inovação aberta do público

1. devilreviews says:

The next time I read a blog, Hopefully it doesn’t disappoint me as much as this particular one. After all, Yes, it was my choice to read, nonetheless I actually thought you would have something interesting to say. All I hear is a bunch of moaning about something that you could fix if you weren’t too busy seeking attention.

2. Google Analytics Expert says:

Great post. I was checking continuously this blog and I’m impressed! Very useful information specifically the last part 🙂 I care for such information a lot. I was seeking this particular information for a long time. Thank you and best of luck.

3. Mohammad says:

Attractive section of content. I just stumbled upon your website and in accession capital to say that I acquire actually enjoyed account your weblog posts. Anyway I will be subscribing to your feeds and even I achievement you get right of entry to constantly quickly.

4. Todd Snively says:

This is really interesting, You’re a very skilled blogger. I have joined your feed and look forward to seeking more of your magnificent post. Also, I’ve shared your site in my social networks!

5. Todd Snively says:

There are some fascinating time limits in this article however I don’t know if I see all of them middle to heart. There’s some validity but I will take hold opinion till I look into it further. Good article , thanks and we wish extra! Added to FeedBurner as properly